Leader, který bude stát v čele zákaznického servisu a se svým týmem pomůže zajišťovat vysoký standard kvality a péče o zákazníky z celého světa.
Kde: Jihočeský kraj
Mzda: 50 000 – 60 000 Kč/ měs + bonusy
Více informací:
Lokalita: Českobudějovicko, Táborsko
Specifikace: HPP, plný úvazek
Požadované jazyky: čeština (rodný) + angličtina (B2), další jazyky vítány
Vzdělání: VŠ/ SŠ
Délka praxe: min. 3 roky
Popis činností:
Zákaznický servis, jako součást oddělení kvality, je v denním kontaktu se zákazníky, výrobou i vývojem. Řeší specifické požadavky zákazníků, které spolu s technickým supportem a aplikačními specialisty komunikuje na příslušná oddělení (R&D, výroba, technologie), podílí se na řešení zákaznických reklamací, má důležitou úlohu i při zlepšování interních procesů a v neposlední řadě se také účastní auditů a zákaznických návštěv. Toto oddělení je klíčovým propojením mezi klienty a společností.
Váš tým bude tříčlenný, všichni kolegové jsou zkušení a se zákazníky mají dobré vztahy. Vašim nadřízeným, mentorem a podporou bude Quality Manager, ten je ve společnosti léta, je to velký profesionál a rozvoj „jeho“ lidí je pro něj důležitý.
Jaké zkušenosti hledáme?
Zkušenost v oblasti kvality považujeme za nezbytnou, spolu se znalostí norem a nástrojů
Bez komunikativní úrovně angličtiny to také nepůjde, zákazníky má společnost po celém světě
Potenciál a ambice na vedení týmu, pokud v něm máte už zkušenost, bude to velká výhoda
ŘP sk.B, cestování nebude nijak časté, ale někdy své zákazníky navštívíte, společnost dbá na budování vztahů ne jen na dálku
Profesionální přístup, dobré komunikační dovednosti a velkou dávku energie
Co vám nabízíme?
Mzdu složenou z fixní částky a atraktivní bonusové složky
Pozici se zodpovědností a kompetencemi
Značný potenciál k dalšímu profesnímu i kariérnímu růstu
Velkou podporu vašeho rozvoje a vzdělávání
Flexibilní pracovní dobu
Týden dovolené navíc
Řadu příspěvků a finančních i nefinančních benefitů
Stabilitu v podobě zaměstnavatele s letitou historií a pevným postavením na trhu
Zaujala vás tato nabídka? Odpovězte a my se vámi spojíme do 2 pracovních dnů!
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce. Kateřina Ochozková – BeOK.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.